חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
מאמרים וכתבות בניהול משאבי אנוש, הדרכה, תגמולים והטבות.
 
תגיות ( לחצ/י על התגית הרצויה לצפיה ברשימת מאמרים בנושא נדרש )
משאבי אנוש, הדרכה, תזונה, אינטרנט, גרפולוגיה, DIVERSITY, דיני עבודה, ניהול, ארגונומיה, Coaching, גיוס, בטיחות, מכירות, תקשורת, ניהול ישיבות, שימור עובדים, ניהול השינוי, תגמולים והטבות, גלובליזציה, חשיבה יצירתית, הטרדה מינית, הפעלות, טכנולוגיה, Balanced Scorecard, אחריות חברתית, רווחה, CRM, שירות, שיווק, איכות, Relocation, הערכת עובדים, מיתון והתייעלות, WLB, ניהול מו``מ, אסטרטגיה, NLP, אבטחה ובטחון, תקצירי תיזות, ניהול פרויקטים, ביטוח, QRM, ניהול סיכונים, מעילות, חגים, פרזנטציה, איכות הסביבה, קריירה, גישור וניהול קונפליקטים, ניהול זמן, פינה מהסרטים, מנהיגות, בריאות העובד, מיחשוב, דור ה Y, יח``צ, חיסכון בעלויות, אבחון, תדמיתנות, נגישות, מסים, שכר, התארגנות עובדים, צדק חברתי, חירום, הגיל השלישי, Talent Management, אתיקה, העסקת חרדים, קוד לבוש, פיתוח ארגוני, כלכלת המשפחה, פנסיה, פרישה, התעמרות, CQ- Cultural Intelligence‏, מיזוגים ורכישות, מנויים חדשים, Global,
מאמרים - משאבי אנוש
משאבי אנוש משאבי אנוש
מועדון הטבות ארגוני HR SHOPS
 
HR2Day רישום לניוזלטר
כניסת משתמשים רשומים
שם משתמש
סיסמה
 
 
 
 
 
20/08/2019
 
 
 
טלמיטינג איכותי
חזור לרשימה
 
תאריך: 08/10/2015
כותב: לירון אשכנזי
כתובת דוא"ל:  lironasites@gmail.com
 

טלמיטינג old fashion  האומנם בעידן הטכנולוגיה והאינטרנט השיטה שעדיין מוכיחה את עצמה בכל זמן.

 
טלמיטינג זוהי דרך שיווק באמצעות התקשרות טלפונית ללקוחות פוטנציאליים שיטה זו יוצרת קשר ראשוני בין המוצר ללקוח, ביצירת הקשר הראשוני נציגי הטלמיטינג מכוונים לתיאום פגישת מכירה.
 
המפגש הטלפוני אמור ליצור קליק ראשוני בין המוצר ללקוח כאשר הנציג הטלפוני הוא המתווך על כתפיו מוטלת אחריות גדולה.
 
נציג הטלמיטינג אמור לעבוד לפי  ממספר כללים עיקריים להצלחת שיחה וליצירת רושם ראשוני איכותי המוביל לפגישה.
 
כלל ראשון - תסריט שיחה איכותי:
שורת פתיחה בשיחה חייבת להיות ממוקדת בשורת הפתיחה הנציג אמור להציג ללקוח את החברה  בצורה מאוד ממוקדת ובמשפט אחד.
 
שלום שמי חן מחברת X ואנחנו עוסקים בתחום X.
 
לאחר הצגת החברה הנציג צריך לעשות הפסקה ולהרגיש את האדם שמעבר לקו הטלפוני באם האדם מראה סימנים של חוסר עיניין  יש לשאול שאלה מקדימה : יש לך 30 שניות להקשיב באם אם ימצא חן בעינייך נוכל לתאם פגישה ,באם הלקוח מביע התעניינת ניתן להציג את המוצר ללא השאלה המקדימה.
 
בדרך כלל רובם יענו חיובי, הצגת הדברים חייבת להיות קצרה ומסקרנת 
 
יש למצוא שלושה יתרונות גדולים מה יצא ללקוח הפוטנציאלי מהמוצר עצמו.
 
שיחה צריכה להיערך פחות מ- 60 שניות יש לזכור שאנחנו לא מוכרנים אנחנו מייצרים פגישות ולכן עלינו להיות קצרים ממוקדים ומסקרנים.
 
בסיום השיחה תמיד לקבוע תאריך ושעה ולתת ללקוח שתי אופציות לבחירתו, נוח לך בתאריך 16.12 בשעה 10.00 או שאתה מעדיף יום שני . 
 
לקוח חייב להרגיש שליטה אך יחד עם זאת אנחנו אלה שמובילים את השיחה .
 
כללים נוספים להצלחה:
  1. קול נעים ואסרטיבי
  2. יש לדבר קול רם על מנת ליצור בטחון
  3. תמיד לחייך בטלפון וליצור מקרב
  4. יש לדבר בצורה מהירה ובטוחה זה מרגיש ללקוח שאין לנו זמן למשחקים
  5. להוביל שיחה 
  6. לתת ללקוח לבחור מתוך שתי אופציות 
  7. להתקשר ממספר שאינו חסוי אנשים לא עונים למספרים חסויים עדיפות להתקשרות מניידים.
  8. תסריט שיחה קצר וקולע למטרה עם חתירה תמידית לפגישה.
  9. כלל זהב חשוב מאוד, שידור אווירה דרך הטלפון.
בואו נתעכב מעט על שידור אווירה בטלפון לקוחות יודעים מה אתם מרגישים גם אם אינם רואים אתכם לכן מחובתך לאהוב אנשים ובפרט את המקצוע על מנת להצליח. כבוד אכפתיות ושמחת חיים יעברו דרך הטלפון.
 
את כל זה יוצרים באמצעות שורת מקרב ביניכם התייחסות לדבריו של הלקוח ואופציות בחירה ללקוח.
 
אווירת השיחה תהיה טובה ונעימה אם תיצרו את המכלול במהלך השיחה . 
 
חשוב מאוד לסיים שיחה עם מחויבות של הלקוח כלפינו ולכן יש לעשות שיקוף מולו ולציין את יום הפגישה ושעת הפגישה. זכרו לסיים שיחה בנימוס ובמקרב.
 

לירון אשכנזי

מדריכה ומלווה מוקדי טלמיטנג וקד"מ
052-5943320
 
 
 
להוספת תגובה לחצ/י כאן      להדפסה לחצ/י כאן

תגובות:
 
פורום משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | דרושים – משאבי אנוש | משאבי אנוש | משאבי אנוש מועדון הטבות | פורום תגמולים והטבות
בניית אתרים תפנית: 054-4780798