חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
מאמרים וכתבות בניהול משאבי אנוש, הדרכה, תגמולים והטבות.
 
תגיות ( לחצ/י על התגית הרצויה לצפיה ברשימת מאמרים בנושא נדרש )
משאבי אנוש, הדרכה, תזונה, אינטרנט, גרפולוגיה, DIVERSITY, דיני עבודה, ניהול, ארגונומיה, Coaching, גיוס, בטיחות, מכירות, תקשורת, ניהול ישיבות, שימור עובדים, ניהול השינוי, תגמולים והטבות, גלובליזציה, חשיבה יצירתית, הטרדה מינית, הפעלות, טכנולוגיה, Balanced Scorecard, אחריות חברתית, רווחה, CRM, שירות, שיווק, איכות, Relocation, הערכת עובדים, מיתון והתייעלות, WLB, ניהול מו``מ, אסטרטגיה, NLP, אבטחה ובטחון, תקצירי תיזות, ניהול פרויקטים, ביטוח, QRM, ניהול סיכונים, מעילות, חגים, פרזנטציה, איכות הסביבה, קריירה, גישור וניהול קונפליקטים, ניהול זמן, פינה מהסרטים, מנהיגות, בריאות העובד, מיחשוב, דור ה Y, יח``צ, חיסכון בעלויות, אבחון, תדמיתנות, נגישות, מסים, שכר, התארגנות עובדים, צדק חברתי, חירום, הגיל השלישי, Talent Management, אתיקה, העסקת חרדים, קוד לבוש, פיתוח ארגוני, כלכלת המשפחה, פנסיה, פרישה, התעמרות, CQ- Cultural Intelligence‏, מיזוגים ורכישות, מנויים חדשים, Global,
מאמרים - משאבי אנוש
משאבי אנוש משאבי אנוש
מועדון הטבות ארגוני HR SHOPS
 
HR2Day רישום לניוזלטר
כניסת משתמשים רשומים
שם משתמש
סיסמה
 
 
 
 
 
20/10/2018
 
 
 
תסריטי שיחה מנצחים...
חזור לרשימה
 
תאריך: 24/12/2015
כותב: לירון אשכנזי
כתובת דוא"ל:  lironasites@gmail.com
 
מהו תסריט שיחה ?
תסריט שיחה זהו ניסוח של מהלך שיחה בין נציג ללקוח פוטנציאלי לפי תרחישים שעלולים להתקיים בשיחה. תסריט זהו תחזית להלך שיחה ולאו דווקא מלל מקובע.
 
איך בונים תסריט ?
ראשית יש להגדיר מטרה.. מהי מטרת התסריט שיחה, לתאם פגישה ? לייצר ליד ? למכור ? 
 
מבנה התסריט:
 
ראשית פתיחה:
 
שלום שמי לירון מחברת לירונה הדרכות וגיוס בתחום המכירות בארגונך .
 
שלום שמי לירון מחברת מתנות ייעודיות לארגונים במחירים נמוכים.
 
שימו לב, תמיד הפתיח מסביר מי אני ואיזו חברה אני מייצגת, יש לציין יתרון יחסי שיווקי על החברה עצמה שאותה אנו משווקים.
 
לדוגמה לירונה בתחום ההדרכות והגיוס למוקדי מכירות זה היתרון של לירונה היא מקצועית בתחום המוקדים.
 
מתנות ייעודיות לארגונים במחירים נמוכים זה הייחודיות. משפט פתיחה הוא מאוד קריטי להצלחת השיחה על מנת ליצור עניין בכמה מילים, הלקוח שלך לאורך כל השיחה.
 
לכן מאוד חשוב להסביר מהיכן אתה ומהי מטרתך, ריכוז ומיקוד מאוד חשוב להצלחת השיחה וקבלת הקשבתו של הלקוח.
 
מהלך השיחה:
 
לאחר משפט הפתיחה, עלינו לעשות פאוזה קצרה ולקבל פידבק חיובי מהלקוח להמשך שיחה.. שלום שמי לירון מחברת לירונה להדרכות וגיוס אנשי מכירות. רציתי לעניין אותך בשירות שלנו, אנחנו מבצעים גיוס לחברות וארגונים כמוכם של נציגי מכירות ומדריכים אותם עד להגעת היעדים.
 
אנחנו יודעים להקים מוקדי מכירות ייעודיים, היתרון הגדול שלנו שאנו פועלים על בסיס הצלחה מה דעתך ? (פאוזה קצרה להקשיב ללקוח)
 
השלב השני יש תמיד להוסיף ולמנות את יתרונות השירות.
 
השיחה חייבת להסתיים בשאלה מה דעתך? או מה אתה חושב ? או האם ההצעה רלוונטית עבורך?
 
חובה מילים חיוביות שמובילות להסכמה ומעצם שיתוף הנושא, התגובה תהיה חיובית וטובה.
 
סיום התסריט הוא בדרך כלל לפי מטרת השיחה שאליה כיוונו. 
 
לדוגמה, טלמיטינג:
 
שלום שמי לירון מחברת לירונה להדרכות וגיוס אנשי מכירות, רציתי לעניין אותך בשירות שלנו.
 
אנחנו מבצעים גיוס לחברות וארגונים כמוכם של נציגי מכירות ומדריכים אותם עד להגעת היעדים, 
 
אנחנו יודעים להקים מוקדי מכירות ייעודיים. היתרון הגדול שלנו שאנו פועלים על בסיס הצלחה, מה דעתך ?
 
אני מבינה שזה מסקרן אותך, אשמח להגיע אלייך לפגישה של 32 דק' מזמנך, ביום ראשון אני נמצאת באזור זה אפשרי בשעה 12.00 ?
 
אוקיי אם לא נוח לך, איך אתה ברביעי או חמישי ? 
 
שימו לב סיום השיחה חייב להיות בשליטתו של הנציג אני קובעת את היום והשעה או לפחות מכוונת את הלקוח הפוטנציאלי .
לא לתת לו להתפזר עם היומן על מנת שלא יתפספס לנו ואז יחליט שאין לו זמן וצריך להתקשר אליו עוד שבוע, מכיוון שאנחנו עסוקים ואין לנו זמן 
 

 

לירון אשכנזי  - לירונה
0525943320
 
 
 
 
 
 
 
להוספת תגובה לחצ/י כאן      להדפסה לחצ/י כאן

תגובות:
 
פורום משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | דרושים – משאבי אנוש | משאבי אנוש | משאבי אנוש מועדון הטבות | פורום תגמולים והטבות
בניית אתרים תפנית: 054-4780798