חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
מאמרים וכתבות בניהול משאבי אנוש, הדרכה, תגמולים והטבות.
 
תגיות ( לחצ/י על התגית הרצויה לצפיה ברשימת מאמרים בנושא נדרש )
משאבי אנוש, הדרכה, תזונה, אינטרנט, גרפולוגיה, DIVERSITY, דיני עבודה, ניהול, ארגונומיה, Coaching, גיוס, בטיחות, מכירות, תקשורת, ניהול ישיבות, שימור עובדים, ניהול השינוי, תגמולים והטבות, גלובליזציה, חשיבה יצירתית, הטרדה מינית, הפעלות, טכנולוגיה, Balanced Scorecard, אחריות חברתית, רווחה, CRM, שירות, שיווק, איכות, Relocation, הערכת עובדים, מיתון והתייעלות, WLB, ניהול מו``מ, אסטרטגיה, NLP, אבטחה ובטחון, תקצירי תיזות, ניהול פרויקטים, ביטוח, QRM, ניהול סיכונים, מעילות, חגים, פרזנטציה, איכות הסביבה, קריירה, גישור וניהול קונפליקטים, ניהול זמן, פינה מהסרטים, מנהיגות, בריאות העובד, מיחשוב, דור ה Y, יח``צ, חיסכון בעלויות, אבחון, תדמיתנות, נגישות, מסים, שכר, התארגנות עובדים, צדק חברתי, חירום, הגיל השלישי, Talent Management, אתיקה, העסקת חרדים, קוד לבוש, פיתוח ארגוני, כלכלת המשפחה, פנסיה, פרישה, התעמרות, CQ- Cultural Intelligence‏, מיזוגים ורכישות, מנויים חדשים, Global,
מאמרים - משאבי אנוש
משאבי אנוש משאבי אנוש
מועדון הטבות ארגוני HR SHOPS
 
HR2Day רישום לניוזלטר
כניסת משתמשים רשומים
שם משתמש
סיסמה
 
 
 
 
 
20/08/2019
 
 
 
שינויים בולטים בתחום של פרסום משרות ומודעות דרושים
חזור לרשימה
 
תאריך: 23/05/2019
כותב: דניאל ביטון
כתובת דוא"ל:  daniel@cvpool.co.il
 

היכולת לפרסם מודעת דרושים על מנת לגייס עובדים משרתת בעלי עסקים בארץ ובעולם כבר עשרות שנים ברצף. עם זאת, אי אפשר להתעלם משינויים שעוברים על הענף ומהבדלים בין האופן שבו משרות מפורסמות כיום ובעבר. בנוסף, היכרות עם שינויים בולטים בתחום של פרסום משרות ומודעות דרושים יכולה לסייע למעסיקים שרוצים לחסוך לעצמם זמן וכסף. 

סקירה כללית של צוות סי.וי.פול ג'וב נינג'ה למשל, מצביעה על מספר שינויים מרחיקים לכת בכל מה שקשור לפרסום משרות. ראשית, עד לפני מספר שנים נהגו מעסיקים לפרסם את מודעות הדרושים שלהם בלשון זכר בלבד. כיום פרסום כזה אינו מקובל ויש אפילו חוק שאוסר על אפליה. לפי החוק, מפרסמי מודעות דרושים צריכים לציין במפורש שהמודעה פונה לשני המינים – או לחילופין לנסח אותה כך שתתאים לזכר ולנקבה כאחד.

 
שנית, מגייסי עובדים לא מסתפקים כיום רק באפשרות של פרסום משרות ומודעות דרושים בעיתונות הכתובה. אם בעבר העיתונות הארצית והמקומית התפרנסה בעיקר ממודעות דרושים, הרי שכיום הרבה מהמעסיקים עוברים לאינטרנט. את זה אפשר לראות גם במאגרים מקוונים, באתרי פרסום משרות, ברשתות חברתיות, במנועי חיפוש, בפורומים מקצועיים ועוד.
 
כיצד האינטרנט משפיע על המודעות?
המעבר לאינטרנט מייצג את השינוי הדרמטי ביותר שעבר על התחום של פרסום משרות ומודעות דרושים. בעידן הנוכחי אין למעסיקים הזדמנות שנייה להרשים את קהל היעד, למשוך את תשומת הלב שלהם ולדאוג שהמועמדים הנכונים ישלחו אליהם קורות חיים. מנגד, רף הסבלנות של הגולשים עצמם הולך ויורד וזה ניכר גם באופן שבו מודעות הדרושים מנוסחות.
 
פרסום משרות על גבי מודעות דרושים חייב להתבצע כיום בצורה חדה וקולעת. המסר עובר למרכז הבמה על חשבון פרטים טכניים, כל מועמד מקבל מגוון רחב של אפשרויות ליצירת קשר (החל ממספר טלפון ועד כתובת דואר אלקטרוני, צ'אט, מסרון, אפליקציה וכן הלאה) ויש גם הבדלים בעיצוב הגרפי. כמו כן, המעסיקים עצמם נשארים עם אצבע על הדופק כדי לבדוק כיצד המתחרים שלהם מתנהגים ובאיזה אופן הם צריכים לפעול על מנת להשיג את כוח האדם הטוב ביותר.
 
בשורה התחתונה, לשינויים שעוברים על התחום של פרסום משרות ומודעות דרושים יש גם יתרונות. זו בסופו של דבר עדות לדינאמיות של התחום ולאופן שבו הוא מתעדכן. כל עוד המעסיקים והעובדים מרוצים, כולם נהנים מהתוצאות ומעניין לראות לאן זה יתפתח. 
 

דניאל ביטון.
סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי
סי וי פול ג'וב נינג'ה
daniel@cvpool.co.il

 
 
 
להוספת תגובה לחצ/י כאן      להדפסה לחצ/י כאן

תגובות:
 
פורום משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | דרושים – משאבי אנוש | משאבי אנוש | משאבי אנוש מועדון הטבות | פורום תגמולים והטבות
בניית אתרים תפנית: 054-4780798