חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
מאמרים וכתבות בניהול משאבי אנוש, הדרכה, תגמולים והטבות.
 
תגיות ( לחצ/י על התגית הרצויה לצפיה ברשימת מאמרים בנושא נדרש )
משאבי אנוש, הדרכה, תזונה, אינטרנט, גרפולוגיה, DIVERSITY, דיני עבודה, ניהול, ארגונומיה, Coaching, גיוס, בטיחות, מכירות, תקשורת, ניהול ישיבות, שימור עובדים, ניהול השינוי, תגמולים והטבות, גלובליזציה, חשיבה יצירתית, הטרדה מינית, הפעלות, טכנולוגיה, Balanced Scorecard, אחריות חברתית, רווחה, CRM, שירות, שיווק, איכות, Relocation, הערכת עובדים, מיתון והתייעלות, WLB, ניהול מו``מ, אסטרטגיה, NLP, אבטחה ובטחון, תקצירי תיזות, ניהול פרויקטים, ביטוח, QRM, ניהול סיכונים, מעילות, חגים, פרזנטציה, איכות הסביבה, קריירה, גישור וניהול קונפליקטים, ניהול זמן, פינה מהסרטים, מנהיגות, בריאות העובד, מיחשוב, דור ה Y, יח``צ, חיסכון בעלויות, אבחון, תדמיתנות, נגישות, מסים, שכר, התארגנות עובדים, צדק חברתי, חירום, הגיל השלישי, Talent Management, אתיקה, העסקת חרדים, קוד לבוש, פיתוח ארגוני, כלכלת המשפחה, פנסיה, פרישה, התעמרות, CQ- Cultural Intelligence‏, מיזוגים ורכישות, מנויים חדשים, Global,
מאמרים - משאבי אנוש
משאבי אנוש משאבי אנוש
מועדון הטבות ארגוני HR SHOPS
 
HR2Day רישום לניוזלטר
כניסת משתמשים רשומים
שם משתמש
סיסמה
 
 
 
 
 
20/10/2018
 
 
 
התלהבות היא דבר מדבק (חלק שישי)
חזור לרשימה
 
תאריך: 07/08/2007
כותב: אורי אירם
כתובת דוא"ל:  info@uri-iram.co.il
 

אנשים העוסקים בשיווק רב שכבתי שמו לב לתופעה מעניינת. מצטרפים חדשים מצליחים למכור מוצרים ולצרף חברים בהצלחה גדולה יותר מעמיתיהם הוותיקים יותר, למרות שהאחרונים הם בעלי ידע וניסיון רבים בהרבה.

 


מסתבר שהמצטרפים החדשים פשוט מתלהבים הרבה יותר מהתחום והמוצרים (אותה התלהבות שגרמה להם להצטרף מלכתחילה), והדבר מחפה על חוסר ניסיונם. התלהבות היא דבר מדבק, ולכן אם אתה לא מתלהב מהמוצר או מהשירות שאתה מוכר, קשה לצפות מהקונה הפוטנציאלי שיתלהב.

פעם אחרי פעם נתקלנו באנשים המוכרים מוצר או שירות שבו אינם מאמינים. פעם אחרי פעם ראינו שאנשים אלה סובלים משחיקה גבוהה, ביצועים ירודים וחוסר שביעות רצון. צריך להבין, ההתלהבות מהמוצר אינה ניתנת לזיוף. טון הדיבור, שפת הגוף, הברק בעיניים – בעל-כורחך אתה משדר ללקוח את דעתך האמיתית על המוצר.

אם אתה נמנה על אלה שאינם באמת נלהבים מהמוצר שאתה מוכר, יש לך רק שתי ברירות. הראשונה היא לשבת עם המנהל שלך ולקבל ממנו הדרכה והסברים עד שתשתכנע לחלוטין באיכות המוצר ובתועלות שהוא מספק לקהל היעד. אנו לא מתכוונים לשכנוע רציונאלי, אלא לתחושת התלהבות אמיתית מהמוצר ומהתועלות שהוא מציע.

הדבר השני שביכולתך לעשות הוא לחפש מוצר אחר למכור – כזה שכן גורם לך להתלהב. חד וחלק. לעולם לא תצליח להגיע לביצועים טובים ולשביעות רצון מהעבודה במצב כזה.

ההבדל בביצועים בין אדם שבאמת מתלהב מהמוצר שהוא מוכר לכזה שלא, אינו מתבטא בעשרות אחוזים אלא במאות ובאלפים. אם אתה מנהל מכירות או שאתה מפעיל אנשים שעוסקים במכירות, עליך לוודא שאנשים אלה באמת נלהבים מהמוצר. אחרת, תיאלץ להשקיע מאמצים רבים כדי להניע אותם וגם כך תקבל מהם תפוקה דלה.

טיפ הזהב: התלהבות היא דבר מדבק, אין תחליף להתלהבות אמיתית מהמוצר שאתה מוכר. אם אתה מתלהב מהמוצר גם הלקוח יתלהב וירצה לרכוש אותו. אם אתה אינך נלהב, המסר יעבור ללקוח שלך ויגרום לו 'להתקרר.'

 

___________________________________
אורי אירם - מאמן מכירות ושפת גוף.
054-2177721
www.uri-iram.co.il

 

 
 
להוספת תגובה לחצ/י כאן      להדפסה לחצ/י כאן

תגובות:
 
פורום משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | דרושים – משאבי אנוש | משאבי אנוש | משאבי אנוש מועדון הטבות | פורום תגמולים והטבות
בניית אתרים תפנית: 054-4780798