חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
מאמרים וכתבות בניהול משאבי אנוש, הדרכה, תגמולים והטבות.
 
תגיות ( לחצ/י על התגית הרצויה לצפיה ברשימת מאמרים בנושא נדרש )
משאבי אנוש, הדרכה, תזונה, אינטרנט, גרפולוגיה, DIVERSITY, דיני עבודה, ניהול, ארגונומיה, Coaching, גיוס, בטיחות, מכירות, תקשורת, ניהול ישיבות, שימור עובדים, ניהול השינוי, תגמולים והטבות, גלובליזציה, חשיבה יצירתית, הטרדה מינית, הפעלות, טכנולוגיה, Balanced Scorecard, אחריות חברתית, רווחה, CRM, שירות, שיווק, איכות, Relocation, הערכת עובדים, מיתון והתייעלות, WLB, ניהול מו``מ, אסטרטגיה, NLP, אבטחה ובטחון, תקצירי תיזות, ניהול פרויקטים, ביטוח, QRM, ניהול סיכונים, מעילות, חגים, פרזנטציה, איכות הסביבה, קריירה, גישור וניהול קונפליקטים, ניהול זמן, פינה מהסרטים, מנהיגות, בריאות העובד, מיחשוב, דור ה Y, יח``צ, חיסכון בעלויות, אבחון, תדמיתנות, נגישות, מסים, שכר, התארגנות עובדים, צדק חברתי, חירום, הגיל השלישי, Talent Management, אתיקה, העסקת חרדים, קוד לבוש, פיתוח ארגוני, כלכלת המשפחה, פנסיה, פרישה, התעמרות, CQ- Cultural Intelligence‏, מיזוגים ורכישות, מנויים חדשים, Global,
מאמרים - משאבי אנוש
משאבי אנוש משאבי אנוש
מועדון הטבות ארגוני HR SHOPS
 
HR2Day רישום לניוזלטר
כניסת משתמשים רשומים
שם משתמש
סיסמה
 
 
 
 
 
11/12/2018
 
 
 
דברים טובים קורים כשאתה נמצא בתנועה (חלק שביעי)
חזור לרשימה
 
תאריך: 26/08/2007
כותב: אורי אירם
כתובת דוא"ל:  info@uri-iram.co.il
 

אם תשב במשרד ותחכה ללקוחות שיגיעו אליך מיוזמתך, אתה צפוי למלחמת הישרדות קשה וכואבת. אנו לא מפחיתים בחשיבות של תכנון או של עבודת משרד, אך כדי להשיג לקוחות בכמות ובאיכות הדרושה לך אתה חייב להיות בתנועה.


ראשית, הקפד לבקר את לקוחותיך הקיימים. למד להכיר אותם טוב עוד יותר באווירה הנינוחה המאפיינת פגישה עם מכר ותיק, ולא מתפתחת בסיטואציית מכירות. חזק אתם את הקשר, הגבר את שביעות הרצון מהרכישה שבצעו ממך, ואת הרגשת הביטחון שלהם בך.

במקביל לפעולות אלה אתה תזהה צרכים חדשים שהתפתחו אצלם וכך תהיה צעד אחד לפני המתחרים הפוטנציאליים ואולי תוכל לזכות במכירה נוספת בכלל בלי להתמודד עם מתחרים. גם אם כן תיאלץ להתמודד מול מתחרים יהיה לך יתרון מולם, מכיוון שאתה תכיר את הנפשות הפועלות, את הפוליטיקה הפנימית, ואולי אף תוכל להצליח להשפיע על הקריטריונים לקבלת ההחלטה.

הקפד להיפגש ולחזק את ההיכרות עם לקוחות, ספקים וכל בעל מקצוע או אדם שעשוי להפנות אליך לקוחות פוטנציאליים. היה אקטיבי בגישתך להרחבת וטיפוח רשת הקשרים שלך. זום את הפגישות, נסה ללמוד מהו העיסוק של בן-שיחך ומה הייחודיות שלו, ובקש ממנו ללמדך כיצד אתה יכול להפנות אליו לקוחות פוטנציאליים ולסייע לו להרחיב את עסקיו. האמן לנו, הצד השני יירצה לסייע לך בדיוק כפי שאתה תרצה לסייע לו.

השתדל להגיע לאירועים ולמקומות מפגש בהם תוכל להכיר לקוחות פוטנציאליים. אנו לא מציעים לך לקפוץ על כל אדם שאתה פוגש ולנסות למכור לו, זוהי לא הגישה שלנו, אלא ליצור הכרויות ולבנות מערכות יחסים עם אנשים שעשויים להפוך להיות לקוחות שלך או להפנות אליך לקוחות פוטנציאליים.

ככל האפשר, בקר באתרים בהם פועלים המתחרים שלך, נסה ללמוד מהן הטקטיקות שהם מפעילים, לזהות נקודות תורפה שלהם, ולאתר לקוחות לא-מרוצים – תמיד יש כאלה.

טיפ הזהב: בניית אסטרטגיה ותכנון תוכניות הן דברים חשובים, אך את הלקוחות שלך תשיג רק אם תצא החוצה, תפגוש אנשים, תבצע מצגות מכירה, ותרחיב ותחזק את רשת הקשרים האישיים שלך. זכור, דברים טובים קורים למי שנמצא בתנועה!

 


 ___________________________________
אורי אירם - מאמן מכירות ושפת גוף.
054-2177721
www.uri-iram.co.il

 

 
 
להוספת תגובה לחצ/י כאן      להדפסה לחצ/י כאן

תגובות:
 
1.
- 17/08/2009 - (ל"ת)
פורום משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | דרושים – משאבי אנוש | משאבי אנוש | משאבי אנוש מועדון הטבות | פורום תגמולים והטבות
בניית אתרים תפנית: 054-4780798