חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
מאמרים וכתבות בניהול משאבי אנוש, הדרכה, תגמולים והטבות.
 
תגיות ( לחצ/י על התגית הרצויה לצפיה ברשימת מאמרים בנושא נדרש )
משאבי אנוש, הדרכה, תזונה, אינטרנט, גרפולוגיה, DIVERSITY, דיני עבודה, ניהול, ארגונומיה, Coaching, גיוס, בטיחות, מכירות, תקשורת, ניהול ישיבות, שימור עובדים, ניהול השינוי, תגמולים והטבות, גלובליזציה, חשיבה יצירתית, הטרדה מינית, הפעלות, טכנולוגיה, Balanced Scorecard, אחריות חברתית, רווחה, CRM, שירות, שיווק, איכות, Relocation, הערכת עובדים, מיתון והתייעלות, WLB, ניהול מו``מ, אסטרטגיה, NLP, אבטחה ובטחון, תקצירי תיזות, ניהול פרויקטים, ביטוח, QRM, ניהול סיכונים, מעילות, חגים, פרזנטציה, איכות הסביבה, קריירה, גישור וניהול קונפליקטים, ניהול זמן, פינה מהסרטים, מנהיגות, בריאות העובד, מיחשוב, דור ה Y, יח``צ, חיסכון בעלויות, אבחון, תדמיתנות, נגישות, מסים, שכר, התארגנות עובדים, צדק חברתי, חירום, הגיל השלישי, Talent Management, אתיקה, העסקת חרדים, קוד לבוש, פיתוח ארגוני, כלכלת המשפחה, פנסיה, פרישה, התעמרות, CQ- Cultural Intelligence‏, מיזוגים ורכישות, מנויים חדשים, Global,
מאמרים - משאבי אנוש
משאבי אנוש משאבי אנוש
מועדון הטבות ארגוני HR SHOPS
 
HR2Day רישום לניוזלטר
כניסת משתמשים רשומים
שם משתמש
סיסמה
 
 
 
 
 
11/12/2018
 
 
 
אסוף מודיעין מהשטח (חלק תשיעי)
חזור לרשימה
 
תאריך: 05/11/2007
כותב: אורי אירם
כתובת דוא"ל:  info@uri-iram.co.il
 

תסכים איתי שככל שיהיה לך יותר מידע על הלקוח הפוטנציאלי, כך סיכוייך לזהות נכון את צרכיו, להציע לו את המוצר או השירות המתאימים לו ביותר, ובכלל היכולת שלך לתקשר אתו ביעילות ישתפרו.

 

אנו בטוחים שלפני שאתה מגיע לפגישה אתה אוסף את כל המידע שביכולתך לאתר בקשר ללקוח הפוטנציאלי – עסקי או פרטי. מעבר לכך, אנו נוהגים להגיע לפגישה מספר דקות מוקדם מהדרוש, ולהקדיש זמן נוסף לבחינת הסביבה הפיסית שבה נמצא הלקוח. אם אפשר, אנו עורכים שיחות חולין עם שכנים, עמיתים, פקידות וכדומה, כדי לאסוף מידע נוסף. למדנו שניתן להפיק מכך תועלות רבות ומגוונות

למשל, אנו שמים לב לשכונה שבה גר הלקוח, או הסביבה שבה ממוקם המשרד שלו. אנו מנסים לבדוק, עד כמה שניתן, האם חברתנו מכרה באזור את שירותיה. אם מסתבר שיש בקרבת מקום לקוחות שלנו, יתכן שהלקוח הפוטנציאלי מכיר אותם והם יוכלו להעיד בפניו על איכות המוצר או השירות שלנו. אנו גם מנסים לגלות האם מתחרים שלנו פעלו באזור. אם כן, ננסה לברר את מידת שביעות הרצון מהמוצר שלהם ומאיכות השירות. יתכן שהלקוח הפוטנציאלי שלנו מכיר לקוחות לא מרוצים של המתחרה הפועלים בסביבה ולכן נוכל להיעזר בהם.

התרשמות מפנים-המבנה מאפשרת לזהות צרכים שייתכן שהלקוח אינו מודע לקיומם. בדרך כלל, כאשר לקוח מתאם פגישה עם איש מכירות הוא חושב על צורך מסוים שברצונו לספק. כפותר בעיות מקצועי חובתך לגלות את כל הצרכים שיש ללקוח – גם הצרכים הסמויים – ולהציע לו פתרון כולל. זוהי דרך מצוינת לספק שירות איכותי ללקוח תוך כדי כך שאתה מגדיל את היקף הפעילות שלך.

עיצוב הפנים יכול גם הוא ללמד הרבה על אופיו של מקום, הערכים המנחים אותו, תחומי העיסוק, הדגשים העסקיים או האישיים, על הסטטוס של האדם אתו אתה עומד להיפגש וכדומה. כאשר אנו מגיעים לפגישה בחברה אנו משתדלים לקרוא את ההודעות שתלויות על לוח המודעות, לעיין בפלקטים ובתמונות שתלויים על הקיר, אנו הולכים למטבחון ורואים איזה מכונת קפה יש שם וכדומה.

פיסות המידע הגלוי שניתן לאסוף בשטח בונות יחדיו תמונת פאזל די-טובה לגבי הלקוח וצרכיו, ומספקות לנו תחמושת שתסייע לנו בתהליך המכירה.

טיפ הזהב: מודיעין טוב הכרחי במלחמה, אך הוא חיוני גם כאשר ברצוננו לספק ללקוח שירות איכותי ולפתור היטב את צרכיו. הסביבה הפיסית והאנשים המקיפים את הלקוח יספקו לך מידע רב ערך שישפר באופן משמעותי את ביצועיך, עליך רק להיות מודע לכך ולהשקיע את הזמן ותשומת הלב הנדרשים.

 

___________________________________
אורי אירם - מאמן מכירות ושפת גוף.
054-2177721
www.uri-iram.co.il

 
 
להוספת תגובה לחצ/י כאן      להדפסה לחצ/י כאן

תגובות:
 
פורום משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | דרושים – משאבי אנוש | משאבי אנוש | משאבי אנוש מועדון הטבות | פורום תגמולים והטבות
בניית אתרים תפנית: 054-4780798