חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
מאמרים וכתבות בניהול משאבי אנוש, הדרכה, תגמולים והטבות.
 
תגיות ( לחצ/י על התגית הרצויה לצפיה ברשימת מאמרים בנושא נדרש )
משאבי אנוש, הדרכה, תזונה, אינטרנט, גרפולוגיה, DIVERSITY, דיני עבודה, ניהול, ארגונומיה, Coaching, גיוס, בטיחות, מכירות, תקשורת, ניהול ישיבות, שימור עובדים, ניהול השינוי, תגמולים והטבות, גלובליזציה, חשיבה יצירתית, הטרדה מינית, הפעלות, טכנולוגיה, Balanced Scorecard, אחריות חברתית, רווחה, CRM, שירות, שיווק, איכות, Relocation, הערכת עובדים, מיתון והתייעלות, WLB, ניהול מו``מ, אסטרטגיה, NLP, אבטחה ובטחון, תקצירי תיזות, ניהול פרויקטים, ביטוח, QRM, ניהול סיכונים, מעילות, חגים, פרזנטציה, איכות הסביבה, קריירה, גישור וניהול קונפליקטים, ניהול זמן, פינה מהסרטים, מנהיגות, בריאות העובד, מיחשוב, דור ה Y, יח``צ, חיסכון בעלויות, אבחון, תדמיתנות, נגישות, מסים, שכר, התארגנות עובדים, צדק חברתי, חירום, הגיל השלישי, Talent Management, אתיקה, העסקת חרדים, קוד לבוש, פיתוח ארגוני, כלכלת המשפחה, פנסיה, פרישה, התעמרות, CQ- Cultural Intelligence‏, מיזוגים ורכישות, מנויים חדשים, Global,
מאמרים - משאבי אנוש
משאבי אנוש משאבי אנוש
מועדון הטבות ארגוני HR SHOPS
 
HR2Day רישום לניוזלטר
כניסת משתמשים רשומים
שם משתמש
סיסמה
 
 
 
 
 
24/08/2019
 
 
 
החולייה החסרה בשירות לקוחות
חזור לרשימה
 
תאריך: 23/08/2011
כותב: נאוה שלו
כתובת דוא"ל:  nshalev@nsg-consulting.com
 

יש לך מנהלים ועובדים טובים שמשתדלים לקבל בכול יום החלטות מושכלות וטובות  אז מדוע הארגון שלך אינו מצליח למקסם את ההכנסות והרווחים? 
בגלל החולייה החסרה !
החולייה החסרה היא ההבנה מיהו הלקוח שלך.

אם אתה בטוח שאתה מכיר את הלקוח שלך הסתכל על הדיאגרמה הבאה:


 

מחקר של ביין מ 2003 שנעשה על מידגם  של 362 חברות מצא ש 80% מאמינות שהן מכירות את הלקוחות ומספקות שרות מעולה.  כאשר נשאלו הלקוחות התברר שרק % 8 סברו שהספקים שלהם מכירים אותם ואת בעיותיהם.

הבנה והכרה של הלקוח אינו דבר חדש אך דווקא עתה עם כניסה חזקה של האינטרנט, כלי הווב 2.0 ו3.0  והרשתות החברתיות לקוחות שינוי את האופן שבו הם קונים. לקוחות 3.0 עברו למה שאנו מכנים קניה דיגטלית חברתית- כלומר לקוחות לא פונים לספקים שיש להם בעיה אלא אלא לאינטרנט לאתר החברה ולדוחות התעשייה. לקוחות מחפשים אישור ותקוף של מוצרים וספקים אצל הקולגות שלהם וחשופים להרבה מאד מידע משיחות איתם. 
 
תהליך הקניה של לקוחות הוא דינמי ומשתנה במהירות כל פעם שטכנולוגיה חדשה יוצאת לשוק  מה שדורש מספקים להישתנות גם כן ולשנות את האופן שבו הם מוכרים ומשווקים את המוצר שלהם.

אם כל אחד מהמנהלים והעובדים יכיר את הלקוחות הארגון שלך יהפוך לארגון ממוקד לקוח. בארגון ממוקד לקוח מנהלים ועובדים מקדמים את מה שחשוב ללקוח דבר המעצב שביעות רצון ונאמנות של לקוחות אשר יפנו גם לקוחות אחרים. 

קל לקבל החלטות עיסקיות טובות בארגון ממוקד לקוח מכיוון שמנהלים לא צריכים לנחש מה יעבוד.  כך למשל הם ידעו טוב יותר  –

האם יש צורך להוסיף למוצר פיצר מסויים ?
איזה חומרים דרושים לפרטנרים שלכם כדי למכור טוב יותר ?
באיזה כלים שיווקים כדאי להשקיע ולהשתמש ?


 Ó נאוה שלו 2011
נאוה שלו היא המנכ"לית של  NSG CONSUTING  יועצת ,מאמנת וכותבת עם ניסיון של 17 שנים בשוק הבינלאומי.  הפתרונות שלנו מקדמים רוחיות וצמיחה של חברות. בקרו ב www.nsg-consulting.com   ניתן ליצור איתה קשר ב   nshalev@nsg-consulting.com  

 
 

 
תואר 2:M.S.W בעבודה סוציאלית מוסד לימודי:האונ' העברית
 
להוספת תגובה לחצ/י כאן      להדפסה לחצ/י כאן

תגובות:
 
פורום משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | דרושים – משאבי אנוש | משאבי אנוש | משאבי אנוש מועדון הטבות | פורום תגמולים והטבות
בניית אתרים תפנית: 054-4780798