חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
מאמרים וכתבות בניהול משאבי אנוש, הדרכה, תגמולים והטבות.
 
תגיות ( לחצ/י על התגית הרצויה לצפיה ברשימת מאמרים בנושא נדרש )
משאבי אנוש, הדרכה, תזונה, אינטרנט, גרפולוגיה, DIVERSITY, דיני עבודה, ניהול, ארגונומיה, Coaching, גיוס, בטיחות, מכירות, תקשורת, ניהול ישיבות, שימור עובדים, ניהול השינוי, תגמולים והטבות, גלובליזציה, חשיבה יצירתית, הטרדה מינית, הפעלות, טכנולוגיה, Balanced Scorecard, אחריות חברתית, רווחה, CRM, שירות, שיווק, איכות, Relocation, הערכת עובדים, מיתון והתייעלות, WLB, ניהול מו``מ, אסטרטגיה, NLP, אבטחה ובטחון, תקצירי תיזות, ניהול פרויקטים, ביטוח, QRM, ניהול סיכונים, מעילות, חגים, פרזנטציה, איכות הסביבה, קריירה, גישור וניהול קונפליקטים, ניהול זמן, פינה מהסרטים, מנהיגות, בריאות העובד, מיחשוב, דור ה Y, יח``צ, חיסכון בעלויות, אבחון, תדמיתנות, נגישות, מסים, שכר, התארגנות עובדים, צדק חברתי, חירום, הגיל השלישי, Talent Management, אתיקה, העסקת חרדים, קוד לבוש, פיתוח ארגוני, כלכלת המשפחה, פנסיה, פרישה, התעמרות, CQ- Cultural Intelligence‏, מיזוגים ורכישות, מנויים חדשים, Global,
מאמרים - משאבי אנוש
משאבי אנוש משאבי אנוש
מועדון הטבות ארגוני HR SHOPS
 
HR2Day רישום לניוזלטר
כניסת משתמשים רשומים
שם משתמש
סיסמה
 
 
 
 
 
18/10/2019
 
 
 
``משוואה עם נעלם`` - דור הY מזווית אחרת
חזור לרשימה
 
תאריך: 01/12/2011
כותב: ארד אקיקוס וניל``י גולדפיין
כתובת דוא"ל: 
 
"אמרו את זה קודם, לפני"....
כמעט בכול עיתון מקצועי, או כלכלי, שמכבד את עצמו מתפרסמות, בחודשים האחרונים, אמירות וכתבות על דור הY. למי שישן בשנה האחרונה, או סתם היה עסוק מדי, הכוונה היא לדור התעסוקתי החדש...

אותם עובדים ש"מגרדים" את ה30 מלמעלה, או מלמטה, אותם אילו שגודשים את תפקידי השירות למיניהם, אותם אילו שעכשו לומדים (או לא) באוניברסיטה ומתחילים להגיע לתפקידי ניהול ביניים. כן, כן.  זה הדור שמעניין עכשיו מאוד, מאוד, אנשי ארגון ומנהל כפוטנציאל להובלה, לניהול  ולמנהיגות עסקית. במאמרים רבים ובמובאות רבות של אנשי ניהול מהשורה הראשונה, ניתן למצוא את הסטטיסטיקות הבאות בנוגע לאנשים צעירים אילו:

  • "הם מחליפים מקומות עבודה בתדירות גבוהה"
  • "הם לא מעוניינים במשרה ניהולית" (או שהם מעוניינים לנהל את המנהלים שלהם)
  • "הם נאמנים רק לעצמם"
  • "הם בעלי מודעות עצמית והערכה עצמית גבוהות" (ויהיו שיוסיפו "גבוהות מדי"...)
  • "הם רוצים לעבוד מהבית או לפחות מעוניינים בגמישות תעסוקתית"
  • "הם מעדיפים לעבוד ב80%" (ויהיו שיוסיפו: ולהרוויח על משרה מלאה"...)

היות והנתונים הללו, בוריאציות שונות, מופיעים במגזינים רציניים למדי, אנו מניחים כי  הם נכונים, סטטיסטית. אולם- מתוך נתונים אילו עולה, בגלוי או בסמוי, גם ביקורת. הספרות העניפה והמחקרים הרבים נכתבו כמובן ע"י חוקרים אקדמאיים רציניים- אנשים בני 40 ומעלה. בני הדורות הקודמים לדור הY: דור ה X ומה שמכונה "בייבי בומרס". הביקורת המרומזת, או הגלויה, מניחה כי "הדור הולך ופוחת". הם אינם מעוניינים לנהל. הם אינם מעוניינים לעבוד קשה. אין להם ערכים. אין להם כבוד. הם לא נאמנים לארגונים שלהם. הם לא מוכנים להתאמץ. בקיצור- אנחנו ("הטובים") בבעיה ומה נעשה איתם...

מי שסוקר בעין בלתי מזויינת את המין האנושי רואה כי לאורך כול ההיסטוריה קיימת ביקורת של "המבוגרים" וה"מנוסים" על ה"צעירים". לדעתינו במאמר זה (ובכלל) מן הראוי לבחון את התופעות הסוציו-פסיכולוגיות של בני ה30 ומטה ללא שיפוטיות או ביקורת ואפילו עם קורטוב חיבה לאילו אשר, כמו שמקובל בקרב בני המין האנושי, הם התקווה שלנו ליצור עולם טוב יותר.
בבואינו לדון באופן הניהול ה"נכון" לאוכלוסיה כלשהי, כדאי לנסות להבין אותה לפני שמתחילים לנסות ולהבנות דרכים לנהל אותה. במילים אחרות - לצייר פרופיל סוציו- פסיכולוגי אשר יתן לנו מפה מרחבית (להבדיל ממספרים) המכילה תשובות לשאלות: באיזו סביבה הם גדלו? מה מאפיין אותם? כיצד הם חושבים? מה באמת מניע אותם, שם, מבפנים? באילו אמונות הם מחזיקים? עם אילו אתגרים הם מתמודדים? מה ניתן לייצר בסביבה התעסוקתית שלהם שיוציא מהם את המיטב, לתועלתם הם , לתועלת הארגונים בהם הם עובדים ולתועלת המין האנושי, בכללותו?
מהפכות תפיסתיות וסמים קלים
סביבינו רעידות אדמה. העולם משתנה בקצבים ובמימדים אשר כמעט אין להכילם. אגדת הוויקיליקס  אשר היוותה את אחד הקטליזטורים  למהפכות בעולם הערבי,  רשתות חברתיות  שמשנות את הכללים של העולם האנושי והעולם הארגוני, הטכנולוגיה שמתפתחת בקצב מואץ, ומשנה את תפיסת המציאות שלנו בכל יום מחדש,השתנות הגושים במגרש הפוליטי, ירידתן של האומות המסורתיות לטובת האומות החדשות במשחק הכלכלה. התמורות  בסמכות ההורית והבית ספרית. שינוי מבנה ההשכלה והידע.שינוי בדפוסי ערכים, אמונות והשתנות המונח "חברות" ו"קהילה".
את ילדי "דור הX" (הדור הקודם לדור הY, אנשים בני 30 עד 50 בערך) גידלו על ברכי ענווה, עבודה קשה כבסיס למצויינות כלכלית, לימודים "פורמאליים" כבסיס לתחושת שווי עצמית וכלי להשגת יעדים בחיים, תחושת חסר כלכלית וטיפוס איטי ומתמיד בסולם הדרגות.מידע היה כוח והיו דרכים להשיג אותו. לבני דור זה צייתנות גדולה למסגרות, כבוד לסמכות ואמונה בכוחן של מדינות – כל אלה מגיעים מתוך יצר הישרדותי מאוד עמוק. ככה זה כשזכר מלחמת העולם הראשונה והשניה עוד חקוק בכל אספקט של המציאות שלך.
 הדור הנוכחי, דור הY, גדל עם תחושת ערך עצמי גבוהה, מודעות (או תפיסה) של העדר קשר ישיר בין ממון לעבודה קשה, מידע הוא בלתי  נתפס בהיקפו ובמידת הקלות בה ניתן להשיג אותו. הוא חוצה מדינות ונושאים, הוא אופקי ולא אנכי ואין קשר ישיר בין מאמץ להישגים. העולם משתנה. משתנה מאוד.משתנה מהר. שינויים בתפיסת זמן, טכנולוגיה, חינוך ומידע משנים אוכלוסיות, משנים תפיסות,משנים מדינות וקהילות ומשנים נקודות מבט.

טראנס מק'קנה (1946-2000) היה סופר, תיאורטיקן, פילוסוף ומרצה.הוא חקר את השפעות מושג הזמן על החשיבה של המין האנושי.כחלק ממחקריו עסק בהשפעת נטילת סמים, בתרבויות עתיקות, על המחשבה ועל מהות הקיום. בתרבויות כגון האינקה והמאיה בדרום אמריקה, נטלו השאמנים (אנשי הרפואה והרוח) סמים שונים על מנת "לנדוד" במישורים אחרים ולפגוש רוחות מדריכות אשר סייעו לאותם אנשי רפואה להגן על שבטיהם מצרות שונות. הסמים נלקחו בטקסים מיוחדים, רק ע"י אנשים שהוכשרו לכך ונחשבו כאמצעי לגיטימי , מסייע,  ממעלה ראשונה למיקוד, מירכוז וקבלת החלטות צלולות.
מק'קנה, שהיה חוקר מבריק, אולם שנוי במחלוקת, כתב באחד מספריו את הקטע הבא:
" "סכיזופרניה" היא מטבע לשון, או מונח, המסמל מבנים של התנהגות מנטלית שאנו איננו מבינים.במאה ה 19- המונח "מלנכוליה" שימש כדי לתאר את מה שאנחנו מכנים היום "מאניה דיפרסיה". כל הצורות של עצבות, דיכאון, חוסר הסתגלות (חברתית) וכו', קוטלגו תחת אותה התווית: "מלנכוליה".סכיזופרניה היא מקרה דומה. אני זוכר חוויה שהייתה לי לפני כמה שנים. הייתי בספריית טולמן באוניבסיטת קליפורניה. זוהי ספריה בנושא פסיכולוגיה, וחיפשתי מידע על סם או משהו דומה, ובמקרה ראיתי ספר והוצאתי אותו מהמדף - זה היה ספר על סכיזופרניה.והספר אמר: "הסכיזופרן הטיפוסי חי בעולם של דמדומים ודמיון, לא הולך בדרכים שהחברה מכתיבה, לא מסוגל להחזיק עבודה קבועה. האנשים האלה חיים בקצוות, נסחפים ומצייתים למערכת ערכים שהגו בעצמם." אמרתי לעצמי - "זהו זהו! זהו זהו! עכשיו אני מבין..."
מה לזה ולעניינינו?
קיטלוג תופעה כלשהי היא תולדה של מצע האמונות, הדעות והתפיסות של התקופה בה מתוארת אותה תופעה. שיפוט התופעה כ"טובה" או "רעה" אף היא בראי התקופה. אותה תופעה עצמה קוטלגה "ככפירה" בתקופה מסויימת והמחזיקים בה נשרפו למוות ובתקופה אחרת קיבלו המחזיקים בה פרס על תרומה יוצאת דופן לאנושות.
בני דור הY שונים (בממוצע) מהדורות שקדמו להם מכיון שהם גודלו באופן שונה ובמידה רבה בעולם שונה מקודמיהם. אם מניחים כי "האדם הוא תבנית נוף מולדתו" הרי שאותה "מולדת"- החברה האנושית שעל פני כדור הארץ, השתנתה בצורה קיצונית בעשורים האחרונים.
טרנס מק'קנה מצוטט גם כמי שאמר:"LSD הוא סם מעורר הזיות שלעיתים מעורר התנהגות פסיכוטית דווקא בקרב אילו שלא נטלו אותו".
מאפייני  דור הY מאיימים על אילו שאינם שייכים אליו. ההתמכרות לטכנולוגיה, היחס לסמכות, המקצועות החדשים, השפה המוזרה. כול אילו מחייבים היערכות שגורמת לארגונים ולבני הדורות הקודמים לצאת מאיזור הנוחות וזה תמיד מלחיץ ולא נעים....
בהיותינו אנשים אופטימיים, אנא הרשו לנו לציין מספר מאפיינים שאינם מופיעים בכתבות ובסטטיסטיקות. תופעות אשר לדעתינו מאפיינות את דור הY ואינן מסווגות כ"עוצמות" או כ"חולשות" אלא כחומר למחשבה. קורט לוין אמר פעם  ש"אין דבר יותר שימושי מתיאוריה טובה" ואנו נוטים להסכים איתו. הרהורים פילוסופיים עשויים לקצר את הדרך אל פעולות פונקציונאליות שנועדו לייצר ארגונים המאפשרים לבני הדור החדש בעולם התעסוקה למצות מעצמו את המיטב.
RSS - חקירה והדהוד
 
 RSS- הם ראשי תיבות של Really Simple Syndication. זוהי טכנולוגיה פשוטה אשר נועדה לקבלת עדכונים אוטומטיים על פרסומים באינטרנט – אתם נרשמים לערוץ רסס מסויים (למשל, ערוץ המחשבים של נענע 10), ומקבלים עדכון בכל פעם שמתפרסמת בערוץ כתבה.
טכנולוגיית הרסס, או המהות שלה, עומדת בבסיסם של שירותי אינטרנט רבים, אשר "דוחפים" עדכונים אוטומטיים למחשב או לסמארטפון שלכם.
הסמל של טכנולוגיית הרסס דומה מאוד לציור "המקובל" המייצג תהודה, ולדעתנו, לא במקרה – עדכונים אוטומטיים על פעולות המבוצעות במרחב הוירטואלי הן סוג של תהודה לפעולות קודמות שאנו עצמנו בצענו.
הגבנו על סטטוס של מישהו בפייסבוק? נקבל בחזרה הדהוד בדמות תגובות של אנשים אחרים. העלנו תמונה לטוויטר? התגובות של אחרים יהדהדו אצלנו במחשב ובתודעה עד שירגעו.
מצד אחד ההדהוד הזה גורם לנו להיות כל העת בתוך מערכות יחסים, הוא מפיג את הבדידות הבסיסית בקיום שלנו ומצד שני... הוא עלול שלא לתת לנו מנוחה.

במקומות רבים בעולם ניתן לראות הקמה של  לווינים שחוקרים את החלל בסמוך למנזרים.לכאורה, על פניו אין למיקום ולצמידות של החדשני (תחנות של נאס"א) ולעתיק (המנזרים) שום סיבה טובה. אולם הסיבה קיימת. גם לחקר החלל (רחוק) וגם לחקר הרוח האנושית (בתוכינו) נדרשים מקומות מבודדים ושקטים אשר בהם ישנו שקט מההדהוד התמידי של העולם, וניתן להעצים  את השקט שמוביל לחקירה.
החקירה שלנו פנימה והשקט הנדרש על מנת לבצע חקירה זו נמצאים בשורשי כלל הדתות הגדולות. בנצרות, ביהדות ובאיסלאם מוטלת על המאמינים חובת התפילה, חובת חשבונות הנפש , הרהורים בשורשי האמונה ולימוד. כך גם בפסיכולוגיה המערבית וכך גם בדתות המזרח הגדולות: בודהיזם וזן.
על מנת לצמוח ולגדול יש לחקור וללמוד. לא רק ידע תאורטי אלא חקירה פנימית והגעה אל מהות "האני". בכל הדתות ובכלל במסגרת המין האנושי ישנם תהליכי לימוד וחקירה הנעשים בשקט, תוך כדי תפילה, מדיטציה או התבודדות וישנם תהליכים בהם נעשית חקירה זו, בנקודות שונות,  תוך שימוש בהדהוד של קהילה. אנו, בני האדם, זקוקים מחד לחקר הבודד, לעומק,לשקט ו לשורשים- ואנו זקוקים לשבט, לקהילה, לחברה שתהדהד אותנו ותלמד אותנו תוך כדי כך על עצמינו.
בקרב בני דור הY השתבש משהו במבנה ובתהליך. הרשתות החברתיות יצרו קהילות מסוג שונה וכרפלקציה יצרו אנשים ממין שונה.
פרוייד דיבר על EGO, SUPER EGO,ו- ID כחלקים של מבנה האישיות. כיום עם העולמות הוירטואליים והשיטוט האינטנסיבי ברשתות, ניתן להחליף את הID בFEED. הטוויטר, הפייסבוק ויתר העולמות הוירטואליים גרמו לצעירים שבינינו "לרוץ לספר לחבר'ה" עוד טרם סיום האקט ואפילו לא דקה אחריו. אין מקום לחקירה שקטה. אין לזה זמן. לא בטוח שיש להם בכלל כלים.זהותו של ה"מצייץ" הינה, במקרים רבים, אוסף דעות ועמדות של חברי הקהילה הוירטואלית אליה הוא משתייך והגבולות בין "מי אני" ל"אחר" מטשטשים עד כדי אובדן זהות.
להלן מובאים נתונים שלא תמצאו באותם מחקרים מלומדים שציטטנו בראשית המאמר:

  • 49% מתחת לגיל 25 שולחים אס.אם.אסים וגולשים ברשתות חברתיות  בזמן הארוחות
  • 90% מהאמריקאים משתמשים בסמארט פון או במחשב בשעה שלפני השינה
  • 13% מתחת לגיל 25 שולחים הודעות בזמן קיום יחסי מין
  • 80% מהנשים ו58% מהגברים סוברים כי השימוש במדיה חברתית מקצר את הדרך לשלב יחסי המין

אין שקט.
אין שקט בראש.
אין שקט במחשבה.
אין פלא שבני דור זה מוגדרים כ"דור הריטלין". תופעות של הפרעת קשב וריכוז אינן מפתיעות.
כמו גם תופעות של הגדרת זהות עצמית.
ציטוטים שניתן לראות בטוויטר:"אני תמיד מתבלבלת בין ציוץ שיהיה להיט לבין העולם הפנימי שלי"...."במציאות, כשאני מספר בדיחה, אני מתכוון להצחיק.בטוויטר אני רק רוצה שאנשים יחשבו שאני שנון.ההבדל גדול משאתם חושבים"....
עד איפה אני עוצר וחושב לבד? איפה מתחילות המחשבות שלי ואיפה הן בעצם הד ל"ציוצים" של אחרים? איפה מתחילה הגדרת האישיות האוטונומית שלי ואיפה היא בבואה למקהלת הציוצים של הקהילה הוירטואלית שלי? מה אני רוצה לעשות? מה אני צריך לעשות? איפה עובר הגבול בין העולם המוחשי לעולם הוירטואלי?
אבל בכול זאת- הארה
נכון. הם סובלים מאתגרי הגדרת גבולות וזהות. הם מחפשים את הדרך שלהם. מה חדש?
יחד עם זאת בקהילות הוירטואליות רואים צעירים המנצלים את האפקט הויראלי של הרשת על מנת ליצור טוב: התארגנות ספונטאנית שהביאה 16,000 מתנדבים בתוך יממה לסיוע בנטיעות אחרי השריפה בכרמל. התארגנות בארגונים להחלפת הכוסות החד פעמיות בכוסות רגילות לצרכי שמירה על כדור הארץ. מבצעי איסוף תרומות סביב אסונות, החייאה מחדש של ארגון ה"גרין פיס".
הם רוצים עולם טוב יותר וכמו כול דור של "צעירים" לפניהם- יש להם עדיין את האנרגיה והתמימות לייצר אותו.
אז איך רותמים אותם? אצלינו, בארגון שלנו, על מנת להפיק את המיטב מהם?
להלן מספר טיפים "בראש שלהם":

  • טכנולוגיה. "אם אינך יכול להילחם בהם, הצטרף אליהם" - דר' שלומית קמינקא, במחקרה האחרון חיפשה לראות כיצד מגיבים אנשי משאבי אנוש כאשר הם רואים עובד חברה גולש בפייסבוק בשעות העבודה. רובם אמרו כי היו מעירים לאותו עובד. ישנם עדיין ארגונים בהם חסומה הגישה לרשתות חברתיות. ובכן- נסו להשאיר את הטלפון שלכם בבית ליום אחד ותבינו כמה זה "מגרד". כולנו "מכורים" לטכנולוגיה אולם בני דור הY יותר מהדורות הקודמים. זהו חלק בלתי נפרד ממהות קיומם. ארגון החפץ באנשים טובים מהדור הזה מין הראוי שתחת מלחמות ברשתות חברתיות ייצר כאילו בתוך הארגון ובמקום לאסור, או להגביל , שימוש בטכנולוגיה יציע חלופה אטרקטיבית מספיק, בכול מישור ארגוני: הדרכה, העברת מידע, מערכות הקשבה (במקום סקרי עמדות), תקשורת, מיפוי עוגני ידע.שימוש בפיתוח בסביבות קוד פתוח או ויקיפדיה פנים ארגונית וכול דבר אחר שגורם לטכנולוגיה המתקדמת להיות חלק מסביבת העבודה.
  • גמישות תעסוקתית, זמן לחקירה והדהוד- בגוגל מאפשרים לעובדים זמן לחשוב. רוב הרעיונות החדשים בחברה באו מאותם רגעים של שקט. הרעש הסביבתי (לא הפיסי אלא כמות הידע, המידע והגירויים) גורם לחוסר יכולת לחשוב. גם ה"זקנים" בינינו מתקשים בזה. לצעירים שבחבורה צריך ממש לייצר את הפלטפורמות הללו ולעיתים גם הדרכה כיצד לייצר את השקט הזה בעצמם. מיומנויות המשוייכות בעולם הקלאסי למדיטציה עשויות לתת בידי המנהלים הצעירים כלי "אנטי היפר אקטיבי" דרכו יוכלו לאזן את "הרעש" המנטאלי ולייצר חדשנות (או אפילו סתם שיחת עומק רגועה...)\
  • חניכה צמודה- משוב "בזמן אמת" חשוב תמיד ומוכח כבר שנים ככלי ניהולי אפקטיבי. לבני הדור החדש שקיבל מההורים קריאות התפעלות אינסופיות על כול קשקוש, התייחסות אישית מתמדת זה לא nice to have. זה בגדר must. יש דרכים לעשות את זה באופן מנוהל ארגונית , אבל זה בראש ובראשונה עניין של מודעות
  • ערכים, חזון, סביבה ערכית- בניגוד למה שחושבים ל"נוער" דווקא יש ערכים. אולי הם לא יושבים תחת הכותרת: כבוד למבוגרים, נאמנות לעולם העבודה ועבודה קשה כתפיסת עולם אבל אכפת להם מהקהילה (כפי שהם מגדירים אותה), אכפת להם מכדור הארץ וכמו כולם אכפת להם מהחברים שלהם- פיסיים או וירטואליים. סביבה המכבדת ומטפחת ערכים אילו תהיה טובה להם וזה לא מעט!
  • הבנה, הבנה, הבנה! דור הY הוא דור מבולבל, והדרך הטובה ביותר להתחיל "לפרום את הקשרים" של אותו בלבול, היא קודם כל לא לבקר אותו. תקשיבו להם, תבינו אותם, תנו לגיטימציה לרגשות ול"שריטות" שלהם. משם הדברים הטובים כבר יצמחו מעצמם.

לא בצורתינו ובצלמינו, מחדש!
תנו להם להוביל
הגשמה עצמית- נכון, הם רוצים להגשים את עצמם. מי לא? העולם לא "רץ" מספיק מהר על מנת להתאים את עצמו אליהם. מקצועות שלומדים היום באוניברסיטה בעוד חמש שנים כבר לא יהיו רלוונטיים, אז למה בכלל ללמוד באוניברסיטה?
אז מה עלינו להבין מזה ? לגייס אנשים מוכשרים, עם ראש פתוח, שיודעים להפריד בין עיקר לטפל, שיודעים להמציא את עצמם בעצמם, שחושבים שמקום עבודה תומך ומאפשר שמסוגל להכיל אותם, להדהד אותם ולזרום "בראש שלהם" "שווה" כמה שנים מזמנם היקר. הם לא חייבים להיות בוגרי אוניברסיטה ובטח שלאו דווקא ממקצועות "מקובלים". הם לא חייבים להיות אצלינו כול החיים. הם לא חייבים להסכים למסגרות ולא חייבים לכבד סמכות.
כדאי להקשיב להם ולא לדבר עליהם. כדאי להחליט בשבילם איתם. כדאי לבחון היטב מהן הפלטפורמות הטכנולוגיות הנכונות להם ולארגון שלנו ולשלב אותן בעשייה השוטפת הכי מהר שאפשר.
לא כדאי לנו לנסות להפוך אותם למי שאנחנו היינו. העולם השתנה והם יקחו אותנו קדימה. אנחנו צריכים רק  לתת להם את המרחב לעשות את זה


כותבי המאמר:

ארד אקיקוס, יועץ מרצה וחוקר ניו-מדיה.
פרופיל הלינקדין של ארד אקיקוס,

ניל"י גולדפיין, מנכ"ל נירם גיתן פתרונות ניהול ולמידה.

ניל"י שותפה בפיתוח העסקי וניהול הפעילות של נירם גיתן פתרונות ניהול ולמידה.
בתפקידה כמנהלת שיווק היא אחראית לפיתוח כלל תהליכי הקשר עם לקוחות
הקבוצה, כמו גם מול לקוחות פוטנציאליים.
חלקה בפעילויות פיתוח עסקי של הקבוצה בא לידי ביטוי באיתור שיתופי פעולה,
לקוחות אסטרטגיים ובפיתוח מוצרים ומתודולוגיות בתוך החברה.
כמנהלת, עוסקת ניל"י בליווי ובחניכה של הצוות המקצועי הבכיר בנירם גיתן פתרונות ניהול ולמידה
 
בנוסף, ניל"י מבצעת פעילויות כיועצת להנהלות בכירות:

  ליווי הנהלות בתהליכים אסטרטגיים.
  ליווי תהליכי שינוי ארגוני – תהליכי צמיחה, Downsizing, מיזוגים ורכישות.
  הקמת תשתיות ארגונית.
  ייעוץ אישי למנכ"לים ולמנהלים בכירים.
  הנחיית תכניות פיתוח מנהלים, מנהיגות ו- Train the Trainer
  ניהול פרויקטים וניהול צוותי עבודה.
  פיתוח מתודולוגיות בתחומי מנהיגות, פיתוח ארגוני, פיתוח מנהלים וניהול משאבי אנוש.

למידע נוסף אנא היכנסו לפרופיל הלינקדין: ניל"י גולדפיין  ולאתר החברה: www.niramgita.co.il

 
 
להוספת תגובה לחצ/י כאן      להדפסה לחצ/י כאן

תגובות:
 
פורום משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | דרושים – משאבי אנוש | משאבי אנוש | משאבי אנוש מועדון הטבות | פורום תגמולים והטבות
בניית אתרים תפנית: 054-4780798