חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
מאמרים וכתבות בניהול משאבי אנוש, הדרכה, תגמולים והטבות.
 
תגיות ( לחצ/י על התגית הרצויה לצפיה ברשימת מאמרים בנושא נדרש )
משאבי אנוש, הדרכה, תזונה, אינטרנט, גרפולוגיה, DIVERSITY, דיני עבודה, ניהול, ארגונומיה, Coaching, גיוס, בטיחות, מכירות, תקשורת, ניהול ישיבות, שימור עובדים, ניהול השינוי, תגמולים והטבות, גלובליזציה, חשיבה יצירתית, הטרדה מינית, הפעלות, טכנולוגיה, Balanced Scorecard, אחריות חברתית, רווחה, CRM, שירות, שיווק, איכות, Relocation, הערכת עובדים, מיתון והתייעלות, WLB, ניהול מו``מ, אסטרטגיה, NLP, אבטחה ובטחון, תקצירי תיזות, ניהול פרויקטים, ביטוח, QRM, ניהול סיכונים, מעילות, חגים, פרזנטציה, איכות הסביבה, קריירה, גישור וניהול קונפליקטים, ניהול זמן, פינה מהסרטים, מנהיגות, בריאות העובד, מיחשוב, דור ה Y, יח``צ, חיסכון בעלויות, אבחון, תדמיתנות, נגישות, מסים, שכר, התארגנות עובדים, צדק חברתי, חירום, הגיל השלישי, Talent Management, אתיקה, העסקת חרדים, קוד לבוש, פיתוח ארגוני, כלכלת המשפחה, פנסיה, פרישה, התעמרות, CQ- Cultural Intelligence‏, מיזוגים ורכישות, מנויים חדשים, Global,
מאמרים - משאבי אנוש
משאבי אנוש משאבי אנוש
מועדון הטבות ארגוני HR SHOPS
 
HR2Day רישום לניוזלטר
כניסת משתמשים רשומים
שם משתמש
סיסמה
 
 
 
 
 
11/12/2018
 
 
 
8 הטרנדים של לקוחות B2B ב 2012
חזור לרשימה
 
תאריך: 25/12/2011
כותב: נאוה שלו
כתובת דוא"ל:  nshalev@nsg-consulting.com
 

 פיתוח יכולות חברה חדשות ושינוי אסטרטגיות החברה בהתאם למגמות הלקוח תספק לך יתרון תחרותי וגדול בהכנסות והרווחים ב 2012. 

 8  מגמות הלקוח לשנת 2012:   

1.  עיצוב "חווית לקוח".

לקוחות  b2b כמו לקוחות  b2c  מצפים להוספת ערך מתמיד ו " חווית הלקוח"  לא רק במסגרת תהליך הקניה אלא במסגרת היחסים לטווח ארוך. 

ההשלכות עבורך: יש ללמוד כיצד לקוחות קונים ומה חשוב ורלוונטי עבור מקבלי ההחלטות בארגון כך שיוכלו לעצב עבורם " חווית לקוח"  כוללת. 

2. אפיון תהליך קניה חדש  

תהליך הקניה של לקוחות הפך להיות דיגטלי , חברתי, לא לינארי ולא רציונלי.  מחקרים מראים שמקבלי החלטות לא פונים לחברות ב 80%  מתהליך הקניה וקבלת ההחלטת על קניה מתקבלת באקוסיסטם החברתי שלהם. 

ההשלכות עבורך: לימוד תהליך הקניה החדש של ארגונים יסייע לך למכור כמו שארגונים רוצים לקנות. כך למשל: כדאי להשאיר ללקוח תכנים ודוחות תעשייה באתר  אשר באמצעותם הלקוח יבין כיצד המוצר יצור ערך עבור הביזנס שלו. משווקים צריכים לעצב אסטרטגיות חדשות שבאמצעותם יוכלו להשפיע על החלטת הקניה החברתית של לקוחות.       

3. שינויים תכופים באופן שבו ארגונים קונים 

שיחרור של טכנולוגיות חדשות לשוק מעצבות שינוי באופן שבו ארגונים קונים.   

ההשלכות עבורך:מכיוון שלקוחות משנים כל הזמן את האופן שבו הם קונים אזי יש צורך לעצב מערכת העוקבת אחר השינויים הללו ומאפשרת עידכון ושינוי אסטרטגיות החברה בהתאם. 

4. קסטומיזאציה 

מקבלי החלטות לא מסתפקים בשימוש בסיסי וגנארי במוצרים ובשרותים שלך.הם מצפים שתכיר את הביזנס שלהם ותסייע להם לבצע קסטומיזאציה שלהם באופן שיעצב עבורם יתרון תחרותי ויגדיל את ה  ROI

ההשלכות עבורך: ככל שתכיר טוב יותר את  הביזנס של הלקוח ,המטרות העיסקיות שלו והקונטקסט שבו הוא פועל תוכל לסייע לו לעשות קסטומיזאציה טובה יותר של המוצר בביזנס.    

5.  רצון לעצב יתרון תחרותי בסביבה מורכבת ולא וודאית 

לקוחות צריכים להתמודד ( כמוך ) עם סביבה עסקית בלתי וודאית ומורכבת ודרישות רבות יותר של הלקוחות שלהם. על כן שרותים אשר יכולים לסייע להם לעצב יתרון תחרותי יהיו מאד אטרקטיביים עבורם. הרבה חברות בטוחות שלקוחות לא ירצו לשלם על שרותים נוספים אך האמת היא שלקוחות הביעו את הצורך והרצון שלהם בשרותים כאלה. 

ההשלכות עבורך: פיתוח שרותים חדשים היכולים לעצב יתרון תחרותי של הלקוח שלך יביאו לגידול ההכנסות והרווחים ממכירה של שרותים חדשים כמו גם יעצבו העדפה שלך על פני המתחרים.  

6.נאמנות לקוחות מבוססת על יחסים 

מקבלי החלטות יעדיפו חברות שיכולות לא רק למכור להם מוצרים ( כאלה יש הרבה ) אלא כאלה שיכולות להיות הפרטנרים שלהם לתהליך השינוי והשגת המטרות העיסקיות שלהם. זו נאמנות מבוססת יחסים ולא נאמנות המבוססת מוצרים כפי שהיה בעבר.  

ההשלכות עבורך: פיתוח יחסים עם הלקוח באמצעות שיתופי פעולה עמו ( כמו: חדשנות פתוחה ופרוייקטים משותפים) יגביר נאמנות ויעצב צמיחה ארוכת טווח שלך.    

7. קנייה גדולה יותר של שרותים 

הטרנד של הסאאס בתעשיית התוכנה  מתחזק ולקוחות רוכשים יותר שרותים ופחות מוצרים.  

ההשלכות עבורך: מכיוון שמכירת שרותים שונה ממכירה של שרותים חברות צריכות ללמוד כיצד לעשות את נכון. 

8.  מקבלי החלטות אינם זקוקים לתכנים  

כאשר חברות התחילו לפרסם תכנים באינטרנט ( מעבר מ  PUSH  ל   PULL ) לא היה עומס גדול. היום כשכל חברה כמעט הפכה למפרסם מקבלי החלטות מתמודדים עם עומס והצפה של ידע וקושי גדול ליישם אותו. מקבלי החלטות אינם זקוקים לידע אלא לאינטלגנציה- כלומר לידע שיסייע להם לקבל החלטות טובות יותר ולהוריד סיכונים.  

כמו כן הם מעוניינים לקבל את הידע בתדירות ובערוצים הנוחים להם. כך למשל מחקרים מראים ש 56% ממקבלי ההחלטות ובוודאי אחוז גדול יותר בקרב של מנהלים בדרג   c משתמש יותר ויותר במובייל.

ההשלכות עבורך: לימוד השאלות העיקריות שיש ללקוח כאשר הוא מעוניין לרכוש מוצר כמו שלך תסייע לך להשאיר עבורו חומרים ודוחות רלוונטים אשר יענו על השאלות הללו. כמו כן חברות צריכות ללמוד באיזה ערוצים מקבלי החלטות מעדיפים לקבל את הידע ובאיזה תדירות.

היכולת שלך להכניס שינויי באסטרטגיה העיסקית בהתאם ל 8 מגמות הלקוח ב 2012 תעצב הצלחה כלכלית. 


 כל הזכויות שומורות לנאוה שלו 2011
נאוה שלו היא המנכ"לית של NSG CONSUTING יועצת ,מאמנת וכותבת עם ניסיון של 17 שנים בשוק הבינלאומי. הפתרונות שלנו מקדמים רוחיות וצמיחה של חברות. בקרו ב www.nsg-consulting.com ניתן ליצור איתה קשר בnshalev@nsg-consulting.com

 
תואר 2:M.S.W בעבודה סוציאלית מוסד לימודי:האוניברסיטה העברית
 
להוספת תגובה לחצ/י כאן      להדפסה לחצ/י כאן

תגובות:
 
פורום משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | דרושים – משאבי אנוש | משאבי אנוש | משאבי אנוש מועדון הטבות | פורום תגמולים והטבות
בניית אתרים תפנית: 054-4780798