טלמיטינג איכותי

 
טלמיטינג זוהי דרך שיווק באמצעות התקשרות טלפונית ללקוחות פוטנציאליים שיטה זו יוצרת קשר ראשוני בין המוצר ללקוח, ביצירת הקשר הראשוני נציגי הטלמיטינג מכוונים לתיאום פגישת מכירה.
 
המפגש הטלפוני אמור ליצור קליק ראשוני בין המוצר ללקוח כאשר הנציג הטלפוני הוא המתווך על כתפיו מוטלת אחריות גדולה.
 
נציג הטלמיטינג אמור לעבוד לפי  ממספר כללים עיקריים להצלחת שיחה וליצירת רושם ראשוני איכותי המוביל לפגישה.
 
כלל ראשון - תסריט שיחה איכותי:
שורת פתיחה בשיחה חייבת להיות ממוקדת בשורת הפתיחה הנציג אמור להציג ללקוח את החברה  בצורה מאוד ממוקדת ובמשפט אחד.
 
שלום שמי חן מחברת X ואנחנו עוסקים בתחום X.
 
לאחר הצגת החברה הנציג צריך לעשות הפסקה ולהרגיש את האדם שמעבר לקו הטלפוני באם האדם מראה סימנים של חוסר עיניין  יש לשאול שאלה מקדימה : יש לך 30 שניות להקשיב באם אם ימצא חן בעינייך נוכל לתאם פגישה ,באם הלקוח מביע התעניינת ניתן להציג את המוצר ללא השאלה המקדימה.
 
בדרך כלל רובם יענו חיובי, הצגת הדברים חייבת להיות קצרה ומסקרנת 
 
יש למצוא שלושה יתרונות גדולים מה יצא ללקוח הפוטנציאלי מהמוצר עצמו.
 
שיחה צריכה להיערך פחות מ- 60 שניות יש לזכור שאנחנו לא מוכרנים אנחנו מייצרים פגישות ולכן עלינו להיות קצרים ממוקדים ומסקרנים.
 
בסיום השיחה תמיד לקבוע תאריך ושעה ולתת ללקוח שתי אופציות לבחירתו, נוח לך בתאריך 16.12 בשעה 10.00 או שאתה מעדיף יום שני . 
 
לקוח חייב להרגיש שליטה אך יחד עם זאת אנחנו אלה שמובילים את השיחה .
 
כללים נוספים להצלחה:
  1. קול נעים ואסרטיבי
  2. יש לדבר קול רם על מנת ליצור בטחון
  3. תמיד לחייך בטלפון וליצור מקרב
  4. יש לדבר בצורה מהירה ובטוחה זה מרגיש ללקוח שאין לנו זמן למשחקים
  5. להוביל שיחה 
  6. לתת ללקוח לבחור מתוך שתי אופציות 
  7. להתקשר ממספר שאינו חסוי אנשים לא עונים למספרים חסויים עדיפות להתקשרות מניידים.
  8. תסריט שיחה קצר וקולע למטרה עם חתירה תמידית לפגישה.
  9. כלל זהב חשוב מאוד, שידור אווירה דרך הטלפון.
בואו נתעכב מעט על שידור אווירה בטלפון לקוחות יודעים מה אתם מרגישים גם אם אינם רואים אתכם לכן מחובתך לאהוב אנשים ובפרט את המקצוע על מנת להצליח. כבוד אכפתיות ושמחת חיים יעברו דרך הטלפון.
 
את כל זה יוצרים באמצעות שורת מקרב ביניכם התייחסות לדבריו של הלקוח ואופציות בחירה ללקוח.
 
אווירת השיחה תהיה טובה ונעימה אם תיצרו את המכלול במהלך השיחה . 
 
חשוב מאוד לסיים שיחה עם מחויבות של הלקוח כלפינו ולכן יש לעשות שיקוף מולו ולציין את יום הפגישה ושעת הפגישה. זכרו לסיים שיחה בנימוס ובמקרב.
 

לירון אשכנזי

מדריכה ומלווה מוקדי טלמיטנג וקד"מ
052-5943320
 
 
http://www.hrm.co.il | Powered by Tafnit Websystems 972-54-4780798