כיצד בנוי הספר וכיצד תפיק ממנו את מרב התועלת (חלק שני)

 
 

לנוחותך, חילקתי את עשרות הטיפים לפי נושאים. כל נושא נפתח בהסבר תיאורטי קצר המציג באופן כללי את תפישתנו לגבי תפקידו במכלול תהליך המכירה, ואז מוצגים הטיפים הרלוונטיים לאותו הנושא.

כמובן שהחלוקה לנושאים היא מלאכותית, אך מצאנו גישה זו מתאימה כדי להקל על תהליך הקריאה והלימוד. למרות העניין הרב שתמצא בספר, והרצון המובן לגמוע את כולו בקריאה אחת, אנו מציעים לך – לאחר סיום הקריאה של כל פרק – לחשוב על אופן יישומו במקרה המסוים שלך. כפי שכבר כתבנו, קריאה בלבד אינה מספיקה – עליך ליישם את הדברים הלכה למעשה.

כמו כן, קח בחשבון שחלק מהטיפים היו יכולים להופיע במספר פרקים מכיוון שהם מתאימים לכמה תחומים. מובן שאנו הצגנו כל טיפ רק פעם אחת, אך אנו מצפים ממך לבחון את ישימותו לא רק מול לקוחות שונים או בהתייחס למוצרים או לשירותים שונים, אלא גם במצבי מכירה שונים.

והצעה אחרונה לפני שניגש לעיקר, קרא את הספר יותר מפעם אחת. אנו מבטיחים לך שבכל קריאה נוספת תגלה דרכים נוספות לשפר את ביצועיך בזכות האוצרות המוצגים בו. כל חשיפה נוספת, בעיקר אם ארעה לאחר שכבר יישמת את הדברים והפקת לקחים מהם, תאפשר לך ללטש עוד יותר את אופן השימוש בכלים ואת ביצועיך.

טיפ הזהב: מכירה איננה רצף של פעולות נבדלות אלא תהליך רציף ושלם שבו כל "שלבים" מתערבבים זה בזה. לכן כדי להצליח עליך להפעיל את הכלים והטכניקות בהתאם לצרכים המשתנים של פגישת המכירה המסוימת, ולאו דווקא לפי הפרק שבו הם הופיעו בספר.

 

 

 


אורי אירם - מאמן מכירות ושפת גוף.
054-2177721
www.uri-iram.co.il

 
http://www.hrm.co.il | Powered by Tafnit Websystems 972-54-4780798