אבל יש לי תסריט שיחה…


אני מנסה להגיע לשורה התחתונה, מה את רוצה, מה את מציעה, מה את רוצה למכור לי
לא מצליח לקבל תשובה ברורה, במקום זה אני מקבל אבל רגעאני מסבירה
אחרי ניסיונות חוזרים ונשנים לקבל תשובות ברורות, קצרות וממוקדות, ע. מתעקשת להציג לי את תולדות הביטוח לדורותיו.

 

אחרי שאני מסביר לה שזה לא ממש הולך לעבוד באופן הזה היא שולפת את המשפט הבא:

 

תן לי להסביר לך לפי תסריט השיחה שיש לי. הוא לא סתם לפני, אני מאוד מנוסהאני אסביר לך לפי התסריט.

 

סירבתי לעבוד לפי התסריט.
אחרי מאמצים קבלתי הסבר קצר וממצה. הסבר שניתן היה לתת אותו מלכתחילה.

 

השיחה הסתיימה באיחולי בריאות, את ההרחבות שהיא הציעה, לא עשיתי.

 

מה שחשוב הוא רשימת תיוג, לוודא שעברת מול הלקוח על מכלול הנושאיםגמישות, ויכולת להתאים את עצמך לצורכי הלקוח, תוך כדי השיחה, הן לא מילים גסות, הן מחויבות המציאות.

 


על יוסי קורן:

יועץ ניהולי. מומחה ליישום והטמעת תהליכי שינוי בארגונים. 30  שנות ניסיון בייעוץ לארגונים, הנהלות ומנהלים בסקטור הפרטי והציבורי, בהטמעת תהליכים התומכים בשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות. בין הלקוחות: חברות בתחומי התפעול, הלוגיסטיקה, השרות, המסחר, משרדי עו"ד מובילים, סקטור ציבורי ועוד.
 
 

 

 
http://www.hrm.co.il | Powered by Tafnit Websystems 972-54-4780798