דברים טובים קורים כשאתה נמצא בתנועה (חלק שביעי)


ראשית, הקפד לבקר את לקוחותיך הקיימים. למד להכיר אותם טוב עוד יותר באווירה הנינוחה המאפיינת פגישה עם מכר ותיק, ולא מתפתחת בסיטואציית מכירות. חזק אתם את הקשר, הגבר את שביעות הרצון מהרכישה שבצעו ממך, ואת הרגשת הביטחון שלהם בך.

במקביל לפעולות אלה אתה תזהה צרכים חדשים שהתפתחו אצלם וכך תהיה צעד אחד לפני המתחרים הפוטנציאליים ואולי תוכל לזכות במכירה נוספת בכלל בלי להתמודד עם מתחרים. גם אם כן תיאלץ להתמודד מול מתחרים יהיה לך יתרון מולם, מכיוון שאתה תכיר את הנפשות הפועלות, את הפוליטיקה הפנימית, ואולי אף תוכל להצליח להשפיע על הקריטריונים לקבלת ההחלטה.

הקפד להיפגש ולחזק את ההיכרות עם לקוחות, ספקים וכל בעל מקצוע או אדם שעשוי להפנות אליך לקוחות פוטנציאליים. היה אקטיבי בגישתך להרחבת וטיפוח רשת הקשרים שלך. זום את הפגישות, נסה ללמוד מהו העיסוק של בן-שיחך ומה הייחודיות שלו, ובקש ממנו ללמדך כיצד אתה יכול להפנות אליו לקוחות פוטנציאליים ולסייע לו להרחיב את עסקיו. האמן לנו, הצד השני יירצה לסייע לך בדיוק כפי שאתה תרצה לסייע לו.

השתדל להגיע לאירועים ולמקומות מפגש בהם תוכל להכיר לקוחות פוטנציאליים. אנו לא מציעים לך לקפוץ על כל אדם שאתה פוגש ולנסות למכור לו, זוהי לא הגישה שלנו, אלא ליצור הכרויות ולבנות מערכות יחסים עם אנשים שעשויים להפוך להיות לקוחות שלך או להפנות אליך לקוחות פוטנציאליים.

ככל האפשר, בקר באתרים בהם פועלים המתחרים שלך, נסה ללמוד מהן הטקטיקות שהם מפעילים, לזהות נקודות תורפה שלהם, ולאתר לקוחות לא-מרוצים – תמיד יש כאלה.

טיפ הזהב: בניית אסטרטגיה ותכנון תוכניות הן דברים חשובים, אך את הלקוחות שלך תשיג רק אם תצא החוצה, תפגוש אנשים, תבצע מצגות מכירה, ותרחיב ותחזק את רשת הקשרים האישיים שלך. זכור, דברים טובים קורים למי שנמצא בתנועה!

 


 ___________________________________
אורי אירם - מאמן מכירות ושפת גוף.
054-2177721
www.uri-iram.co.il

 

 
http://www.hrm.co.il | Powered by Tafnit Websystems 972-54-4780798