שני מפתחות מרכזיים החשובים לקידום המכירות בכל עסק

המפתח הראשון: תקשורת מנצחת, תקשורת המאפשרת לפתוח כל תהליך מכירתי בצורה הטובה ביותר ומאפשרת ליצור כימיה ראשונית מהירה עם הלקוח, מה שנקרא (small talk  ( ותוך כדי, לזהות את הסגנון התקשורתי של אותו לקוח.

ככל שנשכיל לקלוט במהרה את סגנונו של הלקוח  נדע כיצד לפנות אליו, על איזה "כפתור ללחוץ וכיצד בכדי שהדלת תפתח"  ונוכל לנהל עימו, אינטראקציה טובה וכך למנף  את תהליך המכירה.

מיומנות זו, של זיהו סגנונו של האדם שנמצא מולנו, מאוד מסייעת ומעצימה את היכולת התקשורתית שלנו והמכירתית.

כמובן שכשנזהה מהו סגנונו של הלקוח , נדע כיצד לשאול את השאלות הנכונות ובאיזו דרך (שזה לא פחות חשוב) וכך נוכל לקבל את התשובות שיסייעו לנו בתהליך המכירה ולהתאים בדרך הטובה ביותר את  השרות/המוצר הנדרש לכל לקוח.

תהליך המכירה אם נחליט,יכול אף להפוך לחוויה מרנינה ולאו דווקא  "למסע מייגע".

הרבה מאוד אנשים,אנשי מקצוע הן בשוק העצמאי והן בארגונים עסקיים.

מאוד מתקשים,לבצע תהליכי מכירות ורואים בכך קושי רב.

אך אם נקבל החלטה שתהליך המכירה הוא "בסך הכל," נדבך נוסף של מפגש הכרות עם אדם נוסף  ומאפשר לנו להרחיב את מיומנויות התקשורת שברשותנו  (בכל מעגלי החיים) וניקח זאת כאתגר נצליח לעשות זאת גם בהנאה, "לפצח את "הסגנון התקשורתי" של האדם  שעימו אנו באינטראקציה ,ולתת לו מענה ופתרון לרצונותיו.

נוכל להנות מהדרך ולהגיע לתוצאות.

חשוב להבין שגם במכירות מעבר לתוצאה,ולשורה התחתונה שהם חשובים מאוד, גם הדרך לא פחות חשובה.

כמובן שחשוב שיהיה לנו מוצר /שירות איכותי שעונה על צורכי הלקוח ונותן לו פתרון אמיתי וכמובן שנהיה בעלי ידע מקצועי רב ונגרום ללקוח להבין כיצד השרות/המוצר שברשותנו  נותנים את  המענה לו ייחל הלקוח.

זאת נוכל לדעת, אם נשכיל להכיר ולו במעט את האדם שנמצא מולנו ונוכל ליצור תקשורת טובה ואיכותית עימו,המבוססת על כימיה,אמון ואמפטיה.

הרווח הוא רווח כפול, הן בהרחבת מיומנויות התקשורת שברשותנו והן בהרחבת התפוקות המכירתיות..

ומעל לכל ביצירת לקוח בעל שביעות רצון מלאה.

המפתח השני :שירות איכותי כממנף את תהליך המכירה.
שירות איכותי יכול לפתוח אינטראקציות ויכול לסגור את כל הדלתות מאחורינו ובצורה חד משמעית.
שירות איכותי כולל, אדיבות,מקצועיות ,הבנת צורכי הלקוח ומתן מענה ופתרון לצרכיו.
השירות יכול להיות הן כערך נלווה שהנו המשכו הטבעי של תהליך המכירה.
הלקוח רכש מוצר/שירות כלשהו ומקבל פתרונות ומענה לשביעות רצונו בצורה הטובה ביותר.
לקוח שיקבל  פתרונות לשביעות רצונות  באדיבות,אמפטיה ותקשורת מקרבת.
ירצה להמשיך לקבל מאותו ספק את אותו שירות /מוצר ויגדיל עבור אותו ספק את מאגר הלידים החמים,יפנה אליו בשמחה לקוחות רבים.
לכן שירות ותקשורת הינם מפתחות חשובים המקדמים את תהליכי המכירות בכל ארגון קטן כגדול.

תמשיכו למכור ולהנות וכמובן לראות תוצאות



דניאלה(איילה) גריין-חסקלוביץ, מרצה ויועצת במגזרים העסקי, הפרטי והממשלתי,מחברת הספר "נשים ואוכל"
http://doit-nlp.com"

 
http://www.hrm.co.il | Powered by Tafnit Websystems 972-54-4780798