סינאל השיקה מערכת חכמה לניהול תהליכים במחלקות משאבי אנוש על בסיס המערכת המתקדמת Harmony

ניהול העובד במערכת הארגונית בכל הקשור להיבטי משאבי אנוש ושכר מחייב ניהול תהליכי עבודה אוטומטיים, וביצוע בקרה ממוחשב על התהליכים עד השלמתם. המערכת מיועדת לטפל בעובד החל מגיוסו ועד מועד פרישתו מהעבודה.

לצורך זה פיתחה סינאל מערכת חכמה לניהול תהליכי הגיוס וקליטת העובד, כולל תהליכי קידום וניהול שוטף עד לפרישה. במערכת החדשה ניתן להגדיר מספר בלתי מוגבל של תהליכים כולל הגדרת הגורמים המעורבים; קביעת "בעלים" לכל תהליך – יוזם התהליך / גורם במחלקת משאבי אנוש האחראי לתחום ו/או לאוכלוסייה; ניהול יעדים ולוחות זמנים לביצוע, וכן יכולת לביצוע שלבים בתהליך בטור / במקביל או ללא סדר מחייב.

המערכת החדשה מאפשרת הגדרת תהליך בקשה/מילוי טופס, קליטתו במערכת באופן אוטומטי כולל צרופות וניהול ממוחשב שלסבב חתימות ואישורים (כולל הגדרת כמות מינימלית של  מאשרים/חותמים) והפקת הוראת ביצוע. התהליכים מלווים ביצירת התראות במסך העבודה או במייל לגבי הצורך בטיפול  ותאריכי תוקף לביצוע.

במערכת החדשה, תהליכים המתבצעים בשוטף בתאריכים קבועים, כגון משלוח הודעות סוף חודש המחייבות אישורים או תגובה - יבוצעו באופן אוטומטי ללא צורך בהרצת התהליך באופן ידני.

המערכת אף מציגה למנהל או לעובד בזמן אמיתי את סטאטוס הבקשה /דרישה ומי הגורם/ים  בארגון שבטיפולם נמצא התהליך בטיפולם באותו רגע, ומתי הוא צפוי להסתיים. באמצעות מערכת הדוחות והשאילתות ניתן לצפות בכל התהליכים בכל חתך זמן, היררכיה או מנהל מטפל.

עם השקת המערכת החדשה, ייחסך מאנשי השכר ומשאבי אנוש המרדף האינסופי אחר קבלת טפסים, והשגת אישורים וחתימות, והצורך לשנן לעובדים שוב ושוב את נוהלי העבודה ותהליכיה. מעתה לא יידרשו יותר המנהלים לזכור תהליכים נחוצים או מיהו האדם שאמור לתת אישורים או חתימות או לספק חוות דעת. המערכת תציג ותנהל עבורם את הטפסים הנדרשים כולל אינדיקציות לצורך בחתימה. בגמר ביצוע האישור על ידי הגורם המוסמך בתהליך, תעביר המערכת באופן אוטומטי את הטיפול לגורם המטפל הבא ו/או תעביר את המידע לגורם הניהולי.

החיסכון והיעילות שהמערכת תניב לארגון מתבטאים בצמצום הצורך בשעות עבודה רבות לשם יצירת התרעות, בירורים, משלוח מיילים והדפסות  מיותרות, ומקצצת למינימום את הצורך באנשי שכר ומשאבי אנוש כגורמים מטפלים, ועל ידי כך משאירה בידם רק את ניהול התהליכים, עבודת הבקרה וקבלת האישורים האוטומטית.

המערכת מאפשרת בין היתר :
• תזמון תהליך עם יכולת הגדרות לפי ימים בשבוע, בשילוב תקופות בחודש (ימים שלישי רביעי) או ראשונים (אחרי) / אחרונים (לפני) יום נתון בחודש.
• אפשרות לביצוע שלבים בטור / במקביל או שלבים במקביל ללא סדר מחייב.
• אפשרות להגדיר מספר מורשים לאשר / לטפל בשלב ומספר אישורים נדרשים (2 מתוך 3 וכו').
• יכולת לנהל תהליך (משלוח דוא"ל) מול גורמי פנים וחוץ (תהליך גיוס מועמדים).
בכל תהליך – המסמכים המשולבים בתהליך, מעודכנים ונשמרים אוטומטית בתיק העובד הממוחשב של המערכת
• תהליך יכול להפעיל אוטומטית פעילויות שונות כמו: שליחת התראות, שליחת אימיילים לגורמים שונים, הפקת דוחות מחולל, הפקת טפסים אוטומטית, וכן עדכון נתונים

 
http://www.hrm.co.il | Powered by Tafnit Websystems 972-54-4780798